Monday 25 July 2011

dye datang balik...

dulu perasaanku padamu seperti ini..tapi tdak lagi sekarang
setelah lame kau pergi tinggalkn aq tanpa ucapkan kata ptus...ko biar kn aq tergantung tak bertali dan skarang kau kembali menagih cinta aku semula...kenapa mesti setelah ko dipermainkn bru kau nak terfikir dekat aku....adakah kau fikir begitu mudah untuk aq menerima mu semula...TIDAKKKKKK!!!!!...kau silap...aq xnak perkara dulu terjadi..aq da serik dpermainkn oleh lelaki xguna mcm kau nie...jangan kau fikir aku layan kau sekarang bermakna aku akan terima kau semula...kau hanya sekadar kawan aku jew sekarang xlebih dari itu...kerana hati aku bukan lagi untuk mu...
now we r just only friend..dont u try to get me back...u r my old memories...
sememang nye aku kesian ngan kau kerana telah dkecewakn..tp kdang2 aku suka..akhir nye kau rse jgak pew yg aq rse kn selame nie...allah itu maha adil...dulu kau pernah kecewakan aku dan sekarang kau dikedewakan semula....kau tak perlu larh memujuk rayu aku lagi kerana cinta aku bukan untuk kau lagi...xperlu larh kau ungkit smua knangan kta dahulu kerana aku xkn tertipu lagi denagn kate2 manis kau tu...aku pown da lpe kan smua knangan kita dulu...pergilah kau mencari wanita yg lebih bgus lagi dari aku kerana sememang nyew rmai wanita yg menunggu mu dluar sna...thankz kerana kau masih ingat pada ku,...




2 comments: